Provizní systém

Partnerský program

  • Do partnerského programu se může zapojit právnická osoba či fyzická osoba starší 18-ti let způsobilá k právním úkonům.
  • Partner nezískává provize (odměny) za zobrazení reklam, ale za zprostředkování objednávky, která je následně zaplacena a zrealizována.

Smluvní podmínky partnerského programu

Registrovat se do provizního programu

Přihlásit se do provizního programu

Jak nás propagovat a získat provize

  • Po registraci propagujte on-line naše stránky bannery, nebo odkazem.
  • Provize 20% (z ceny zboží v objednávce) – v případě, že bude využita formou slevy na nákup na tomto eshopu (vztahuje se pouze na zboží).
  • Provize 10% (z ceny zboží v objednávce) – v případě, že bude proplacena na účet.
  • Minimální částka pro výplatu činí 500 Kč, vyplácíme převodem na účet / minimální částka v případě zvolení slevy na nákup není určena.
  • Platnost cookies 60 dní, za samotný proklik bez objednávky provize není k dispozici.
  • Zapojit se může kdokoliv, žádné písemné smlouvy, žádné závazky, stačí on-line registrace zde.
  • K propagaci můžete využít (naleznete v menu po registraci):
    • provizní odkazy (textové) – odkazy, které můžete umístit na vaše webové stránky, případně použít pro vložení na sociální sítě
    • reklamní plochy (bannery) – vhodné pro webové stránky - HTML kód, který vložíte na své stránky, na daném místě budeme zobrazovat aktuální reklamní bannery propagující naše produkty

    Vyplacení odměny

    • Vyplácení odměn se provádí na bázi kalendářních měsíců. Minimální částka pro výplatu je 500 Kč. Pokud není této částky v daném kalendářním měsíci dosaženo, převádí se zůstatek do dalšího měsíce.
    • Vyúčtování provádíme na základě vaší žádosti do 15. dne v následujícím měsíci (pokud bylo dosaženo požadovaného minima). Splatnost je 15 dní.
    • Vyplacení může předcházet ověření vaší totožnosti a údajů vyplněných ve vašem účtu.
    • Pokud se jedná o právnickou osobu či o podnikatele, odměnu zasíláme pouze bankovním převodem na účet na základě vystavené faktury.
    • Fyzické osobě nepodnikateli při vytvoření vyúčtování vytvoříme a zašleme e-mailem PDF dokument „Žádost o výplatu provize“, který musí být ručně podepsán a doručen zpět k nám elektronicky (preferujeme formát PDF, případně obrázek, max. velikost 5 MB).
    • Odměnu nelze zaslat složenkami, vyplatit v hotovosti či jiným způsobem.

    Zprostředkování objednávky

    • Identifikace partnera se po prokliku uloží návštěvníkovi do cookies v jeho prohlížeči (musí mít cookies povolené). 
    • Platnost cookies je 60 dní – to znamená, že návštěvník nemusí objednat ihned, ale kdykoliv se během 60 dní od prokliku vrátit na naše stránky (stačí přímo, nemusí již jít přes váš odkaz či reklamní plochu) a objednat – to vše se přičte k dobru partnera.
    • Jakmile u nás zákazník, kterého nám přivedete, objedná, zaplatí a my mu dodáme zboží, bude vám přiznána odměna z celkové částky dodaného zboží. Platí pouze za zaplacené a realizované.
    • Do 30 dní od vyřízení objednávky vám připíšeme odměnu na váš provizní účet k proplacení. Těchto 30 dní je zde proto, že zákazníci mají nárok na odstoupení od smlouvy. Při takovém odstoupení vám odměna nenáleží.
    • Na svém účtu máte k dispozici po přihlášení i přehled realizovaných objednávek přes váš partnerský odkaz a vašich provizí.

    Co si naopak nepřejeme?

    • Neklikejte na reklamy a provizní odkazy na vašich stránkách a nenavádějte k tomu vaše známé jen za účelem zvýšení počtu prokliků. Neobjednávejte zboží pro sebe nebo své známé přes tento partnerský program.
    • Neumisťujte reklamu na stránky s obsahem, který je v rozporu s právními předpisy České republiky, platnými mezinárodními úmluvami či s dobrými mravy, s nelegálním obsahem, pornografickou tématikou, nabízející možnosti nelegálního stahování (WAREZ, MP3 apod.), na webových stránkách, které na takové stránky odkazují či je jinak propagují.
    • Nepokoušejte se o umělé navyšování prokliků, počtu zobrazení reklamních ploch nebo o skryté zobrazování cíle provizního odkazu (cookie stuffing). Každé kliknutí na reklamu musí být vědomá činnost návštěvníka.
    • Provizní odkazy musí být použity přímo v nezměněné podobě – nepoužívejte zkracovače URL či přesměrování.
    • Nevkládejte reklamu do nevyžádané pošty (spam) ani do jiné nedovolené formy propagace.